Widzenie Świata

Każdy widzi na swój …

Każdy widzi na swój zakłamany sposób. Ja, oczywiście widzę lepiej ;).  Nie, nie wywyższam się, mam okulary:> do kompa:>.  Jeszcze atropina ściemnia mi obraz, a raczej go rozmywa, ale idzie ku lepszemu. Pani, zajrzała w oczy me, różnymi urządzeniami, poświeciła tak, że prześwietliła mi żółtą plamkę :>. Na koniec, odezwała się w te słowa: ale panu jakaś kobieta, rozpięła sie na siatkówce…Tak – mówię – właśnie mi się zdawało, że mi ktoś świat często przesłania. Bardzo proszę Ją tam zostawić, ten świat, wcale nie jest aż taki piękny, żebym chciał go stale widzieć.

Widzę wszystko połowicznie, oczyma szeroko zamkniętymi, "półprawdy" docierają do mnie, czuję zapach tajemnicy. Nie jestem bogiem, nigdy nie byłem i nie będę. :)

"Rzeczywiście, tak jak Księżyc, ludzie znają mnie tylko z jednej, jesiennej stony"…

Autor: poltergeist666

Jestem zajebisty!

Dodaj komentarz