Bez czucia.

<p style="text-align: …

tuba

Podobno – jak niesie porzekadło ludowe, swiatłoćmiące – mądry głupiemu ustąpić powinien. A co wtedy z biblijnym: oko za oko, ząb za ząb? Powinienem powtórzyć za J.S. – szkoda plomb! I jak Kuba bogu, tak bóg Kubie. Jest jeszcze inna, powtarzana kwestia, że chamstwu, należy się przeciwstawiać siłOM i godnościOM osobistOM, ze szczególnym uwzględnieniem siły. Przyznam się szczerze, że pogubiłem się w skrajności tych powszechnie znanych przekazów. Intuicja nabrała wody w usta. Kultura zatyka uszy. Dobre wychowanie przymyka powieki. Jak te trzy małpy, z których czytamy: nic nie widziałem, nic nie słyszałem, nic nie mówiłem. Znieczulica społeczna, jaka trawi nas wszystkich, kłuje codziennie oczy. Nikt nie przeciwstawi się bandziorowi, gdy wybija wystawę sklepową i kradnie towar, uciekamy w popłochu. To nie mój cyrk, nie moje małpy, nie moja sprawa. I tak, chamstwo wszechogarniające rośnie w siłę, czując się bezkarne. Przy okazji chamskich wyczynów, pojawia się inny rodzaj podłości. Prawy w swoim mniemaniu człowiek, szlachetny i pouczający wszystkich w kwestii dobrych manier, korzysta z okazji i dołącza do ‘dyskusji’, załatwiając przy okazji swoje porachunki. Ja to rozumiem, bardzo jest to dla mnie do pojęcia. Nie rozumiem tylko, dlaczego jednego ‘jebaniutki’, jest żenujące, niesmaczne, chamskie, piaskownikowe itp., natomiast potępiającego ’odjebaj się’, jest na najwłaściwszym miejscu, najracniejsze i należało się. I potwierdza się stara zasada, że punkt widzenia, zależy od punktu siedzenia. Tak było, tak jest i tak będzie, nie zmienię tego ani ja, ani nikt inny. To życzę miłej reszty wieczoru, jutro znowu poniedziałek. Facet w radiu mówił, że jesteśmy jednak w etapie globalnego ocieplenia. Spoglądam na termometr – zimno jak jasna cholera. Zapnij porządnie koszulkę, bo mi zimno czegóś.

 

P.S. Wiem, że nie powinienem tu poruszać TAKICH tematów, gdyż niektórych to może drażnić. Nie powinienem poruszać żadnych tematów. Ale poruszyłem. I co?

 

 

Autor: poltergeist666

Jestem zajebisty!

Dodaj komentarz