Łamanie granic.

sebastian-faena-2

sebastian-faena-4

nun-head-1

/Zdjęcia Sebastian Faena/

To jeszcze przelecę zakonnicę i nowicjatkę, potem wszystko razem. A potem możecie mnie zlinczować, albo spalić na stosie. Jakoś Kaziuk z ‘Konopielki” złamał każde tabu, które królowało we wsi i żył dalej. Ba, był bogatszy o nowe doświadczenia. Przekonał się, że sacrum i profanum tak naprawdę służą do manipulowania tłumem. Tłum podporządkuje się każdemu hasłu, każdej idei, byle była wykrzyczana głośno. Byle głos pochodził od kogoś, kto ma charyzmę. Ale takich ludzi jest coraz mniej. Zostańcie więc przy Kaziuku, który nie był nikim wielkim, a jednak miał w sobie chęć poznania, choć być może nie zdawał sobie z tego sprawy.

 

Autor: poltergeist666

Jestem zajebisty!

218 myśli na temat “Łamanie granic.”

  1. „Tłum podporządkuje się każdemu hasłu, każdej idei, byle była wykrzyczana głośno. Byle głos pochodził od kogoś, kto ma charyzmę.”

    oglądaliście Foresta Gumpa? tego o bardzo małym rozumku?

    założył adidasy i pobiegł przed siebie. Biegł i biegł.. Ludzie to w końcu zauważyli i pobiegli za nim.
    Na końcu drogi / po trzech latach biegania/ zatrzymał się i powiedział „Zmęczyłem się”. ktoś zapytał: „Jaka była właściwie idea tego biegu?”
    On: ” Żadna, chciałem sobie pobiegać”

    Nie musi być żadnej idei. Ludzie ją sobie dorobią. Wszystko kwestia interpretacji ;)

  2. krejzolski komentarz nie będzie, bedzie taki przemyslany z nutką zadumy w słowach , wyguglany wiadomościami …swojski taki :D:P

  3. „A ten ładny na pierwszym zdjęciu, to ma amputowana nerkę. Biedaczek :(”

    Jędza, no coś Ty? To Adaśko! Żeberko mu wyjmowali

  4. taka dwuznaczność na focie, a ta sobie żeberkiem głowę zaśmieca , pewnikiem żeberka miala na obiad … heh ta Jędza no ;):P

  5. żeberko, żeberko pffff!
    Przyjrzyj się gdzie musie rowek kończy! te spodnie ma tak nisko dla ściemy!
    Albo mu ta zła kobieta zsunęła…

  6. Eliot niech ta o / pokazanie na zakonnice w przebraniu/ się na sam pierw wylegitymuje , zanim się mądrzyć zacznie …

  7. No w sumie, patrząc na wyraz twarzy siostry wielokrotnie przełożonej to ani chybi za chwile dostąpi wniebowstąpienia!

  8. ale się czepiły tego pierwszego jak ta, co tam jemu partneruje :P ten na drugiej też ma sposob na kobietę w przebraniu :P

  9. teraz dopiero przyjrzałam się dokladniej, żeby zauwazyć, że faktycznie to ten sam /poznanie po spodenkach/ … wydepilowana ta przelożona , taka trendy ..

  10. że tak przytoczę słowa Procesa :” Nie będę tu pisał jakiś czas.”
    … a z reklamką to na Poltera co ? … :P jakiś czas strasznie krotki był w czasie :P:D

  11. Poker, ale jak dasz w linkownię to będzie zaprzeczenie eksperymentu/oj tylko jeden malusi kabelek był na polterku/ a Ty chcesz dać banner podświetlany;P

  12. Tomek! Do cholery.Weż i teraz się obraź/zmroziło mnie/

    A Pstruśce przygotowałam tubę:
    „Katuj, tratuj
    Ja przebaczę wszystko Ci jak bratu
    Mecz mnie, dręcz mnie, ręcznie
    Smagaj, poniewieraj, staraj, truj
    Ech butem
    Knutem
    Znęcaj się nad ciałem mym zepsutem
    Za Cię
    Dla Cię
    W szmacie ja
    Pójdę na kraj świata kacie mój.”
    http://bkipawel.wrzuta.pl/audio/ihoMfQ2ftS/

  13. koya123
    Eliot niech ta o / pokazanie na zakonnice w przebraniu/ się na sam pierw wylegitymuje , zanim się mądrzyć zacznie …

    A ja co, policjantem na Polterze jestem? :P

  14. Eliot porządek musi być :D … dla zachęcenia Cię do tej roli dodam. że wiesz…rewizje osobiste i takie tam też są w programie :>

  15. koya123
    dla zachęcenia Cię do tej roli dodam. że wiesz…rewizje osobiste

    Komunikat- brak dostępu do danych, obcym wstęp wzbroniony. Klasztor, jak się okazało, zamknięty jest.

  16. Ta krowa to znak z niebios, dający świadectwo o istnieniu bram piekielnych. Strzeżcie się pokusy, dziatki, bo Smok czycha!

  17. Głos wołającego wśród tłuszczy:
    /grecki chór powtarza, co drugi wers/

    Bracia i siostry
    włosy mi urosły
    kajam się z tego powodu
    bom przecie łysy był od młodu

    /do ojca Rożka, na stronie/

    Ojcze. Ojcze Rożku
    posyp mi na łeb proszku
    nie będę już grzeszyć, nie będę bluźnić
    chcę byś i mnie, jak siebie, w rozwoju opóźnił.

  18. Pstro, proszę pięknie zdejmij mi tę zieleń z kminka, zagapiłem się… /oczy głodnego spaniela/:)

  19. ja tam Pstro tylko donaty z dziurką, albo te murz… znaczy afroamerykańskie ciasto:D

  20. Kminek zboczyłeś ze szlaku coś tam coś tam pstrokatego?:> /zerk na kabel od prodiża ktory wyciągnęłam na Blue/ :P

  21. Pstro, zawsze mnie po imieniu witasz, no czuję, że zbaczam się, oj zbaczam się coraz częściej :D

  22. Kminek bądź zboczony tfu ! zbaczony :D częściej z tym nowym rokiem… ja myslalam że Twoje postanowienie noworoczne to zaglądać do Pstro…znaczy na Poltera częściej :D

  23. Poltergeist666, nie byłem kapelanem w wojsku, ale właśnie tam poczułem powołanie.

  24. te na zdjęciach też odnalazły powołanie…
    Ciekawe, czy nawrócą tego biednego chłopca?
    /głębokie zamyślenie/

  25. Kminek Ty też tematu nie zmieniaj tylko pisz gdzie te miejsce na wypalenie zmaniona :P i żeby było w temacie habitow to dodam, jak na spowiedzi pisz :D

  26. jak to w jakim miejscu to znamię ma być? W znamienitym Pstro, w znamienitym przecież;)

  27. Pytacie skąd się wziąłem? Jestem wesoły Romek, mam na przedmieściu domek! A w domku: światło, wodę, gaz…

    Z drugiej strony, po co komu wiedzieć, skąd, ile itd? Czy to coś zmieni? Absolutnie nic. Bywajcie…

  28. To wiedza „gdzie” już jest, teraz nam zostało jeszcze „kiedy” i mamy to zaliczone. Ty się zastanów Pstro, a ja idę po sprzęt:))
    Bawcie się dobrze.

  29. no i tynk się posypał ze ścian polterowych …:D … Blue obciążymy Cię kosztami … /zerk na jej smutną minę/ no ok…po znajomości trochę odejmiemy :P

  30. Jasama, co się przyjmujesz nadwagą? Ja zostałam zębatym skrowiałym (dobrze, że nie skurwionym!) smokiem i nic sobie z tego nie robię. ;)

  31. najlepszykolega
    Georgeeliot może i racja – skąd wiedziałaś że jestem sztywny? – jeśli ważysz tyle co gęś jesteś czarownicą

    Czy nie za dużo „czarów” było dziś, Kolego? ;)

  32. a bo Blue jestem tak wyjalowiona tą grypą , że już mi się wszystko myrda :D a! i co ważne ! idę spać … nie płakać, nie lamentować, nie wyrywać sobie włosów z głowy /zerk na najlepszegokolegę / jutro wstanę :D

  33. Czy coś o siostrach miłosierdzia by się znalazło, bo sen straszny miałem i chciałem wrażenie zatrzeć?;)
    /nie żeby zaraz prosił, ale próbować można/

  34. Toć mówie – czas obialić stereotypy, niech siostryczki idą do swych cel(ów), łądnie i grzecznie tam czakają na swego księcia z bajki.

  35. muszę się zabrać wkońcu za siebie i powstawiać coś na Poltera bo normalnie się rozleniwiłam, ..

    znaczy chcesz takie fotki bliższe ciału ?:D

  36. Pstro, jeżeli to spowoduje, że się „odrozleniwisz”, to mogą być nawet z wnętrza:D

    czas względnym jest, jak mawiał poeta, albo naukowiec… Widać pamięć też względna bywa:D

  37. Kminek moje wnętrze ? się naszukam fotek Ci powiem :D w bezdech wpadniesz takie bliskie będą :D

    Kadarka myślisz o mężczyznach ? :P:D

  38. Powiem tylko cicho dzień dobry, by spamu nie przerywać i miłej zabawy życzę :)
    Popatrze troszkę z boczku, pomilczę:)

  39. Hania nie siedź tak, postukaj. Ja jak długo nie stukam to na palcach odleżyn dostaję:)
    /uśmiech serdeczny z uściskiem równramiennym/

  40. nie wpadaj a zajrzyj :D …zapewne cos nowego będzie ;)

    rany julek ależ ja jestem nietomna /może się rozbudzę , jak ciut pomarudzę … że tak rymem/

  41. w bezwzględności względnego łamania względów względnych jest zawarta pewna względność, czy to Pstro miałaś na myśli bo nie załapałem:)

  42. Kminku strukaj :) ja może w innym czasie:) może tym przez naukowców wzglednym zwanym nadrobię:)
    A teraz szalej , baw się :)
    /usmiech odwzajemniony , utulenie/

  43. jak nie przejdzie, że moje bredzenie jest spowodowane niewyspaniem, to udam, że mi ktoś nicka znowu zakosił, powinno przejść w czasie nasilonych przebieranek :D

  44. paradoks, można powiedzieć. Pstro, może jakiś wzór na to wyciągniemy, albo funkcyjkę?:D

  45. yhy, tylko musimy to obgadać wiesz , nie przy ludziach a potem blyśniemy Ynteligentną mową :D może nawet notka z tego powstanie / wyjście myślami w przyszlość/ :D

  46. przejdzie wszystko, igłę tylko trzeba dobrą dobrać. Nie jesteś sama na tym bredziowisku:D
    /taniec igły z pentelką/

  47. notka jak dzwon;D

    Idę popracować, co by na kawior zarobić.
    /się mu bułki były przejadły/

  48. Pstro ja elastyczny jestem na szyciu, możesz być czym chcesz;D
    /nieprzyzwoite zadziwienie się własną osobą/

  49. /dojrzała jego nieprzyzwoite zdziwienie się własną osobą/ :D dasz wiarę , że ja też jestem elastyczna /jakkolwiek zabrzmiało pąs na polikach w razie czego/

  50. niemniej kawior nie jabłka, Ewa go nie podaje na tacy i do roboty trzeba mi jednak wracać:(
    Do poltem:)

  51. Powitać szanowne koleżanki i kolegów :)
    mi pozostaje jedynie zaprosić do pomocy przy pluciu w twarz jednostce aspołecznej http://www.krzysiek-gorzynski.pl jest to typowy przykład łamania granic.. fakt nie porównywalny z przeleceniem zakonnicy, stosunkiem pozamałżeńskim, porodem kleszczowym oraz ciążą pozamaciczna i suszą w Boliwii ale też niemniej intensywnie drażniący i wywołujący KONTRAST w życiu społecznym ;)

  52. Ala witaj;) żeby nie było, „jak ich powitam to znikają”;))
    /i zniknął za chmurą cementu z „otrzepania się”/

  53. alien100
    mi pozostaje jedynie zaprosić do pomocy przy pluciu w twarz jednostce aspołecznej

    A nam nic nie pozostaje, jak zaprosić szanownego Pana do spamowania z nami. :)
    No i zapewniam, że znajdzie Pan wiele ciekawego materiału przydatnego do badań. Trafił Pan wprost do środowiska naukowców.

  54. Witam serdecznie :)

    to czuje się zapisany do „Elity” pewnikiem puki co moją rola będzie po piwo skakanie ale co mi tam czego nie robi się dla potomnych, jeszcze raz dziękuje za zaproszenie i pozdrawiam.
    … ehhh „spamerem być” to dumnie brzmi :P

  55. alien100
    „to czuje się zapisany do “Elity”

    Skoro tak, to dawaj palec, bo trzymam w pogotowiu igłę- zaraz pobierzemy krew i podpiszesz to i owo. ;)

    „… ehhh “spamerem być” to dumnie brzmi :P”

    Dumnie i bez uprzedzenia… ;)

  56. yyy ale żeby od razu palucha krew i takie tam … tak troszkę złowieszczo to zabrzmiało nie to żebym się bał albo coś ale tyle się mówi o sexie z zabezpieczeniem i takie tam
    a tu otwarte krwawienie z palucha masakra – a nie da się czerwonym długopisem może :> – to może tylko taka dygresja do XXI wieku … że może by tak z postępem … nie to że jestem rewolucjonista Lenin jakiś … tak tylko dbam o każda krople swej krwi ;)

    Pozdrawiam

  57. alien100
    „a nie da się czerwonym długopisem może”

    No dobrze, słoik z dżemem malinowym załatwi sprawę (wszak też czerwony kolor). Ale żeby od Babuni! ;)

Dodaj komentarz