…longing.

 

        …

 

              royo

Gdzieś daleko, obok mnie jesteś Ty, zawsze. Zamknięta w klatce swoich spraw, umęczona dniem, zszarzała codziennością, zmeczona nieprzespaną nocą. Patrzysz przed siebie, jakbyś chciała, abym wyłonił się z powietrza. Wsłuchana w szum życia, jakbyś chciała stale mnie tam słyszeć. Ubrana w strzępy pamięci naszego ostatniego spotkania. Osnuta zapachem wspólnych chwil, mocno zaciskająca w dłoni, kilka nut, które zawsze nam grają. A czas, zamarł pomiędzy nami grubą warstwą dni. Melancholia kondensuje kroplą łzy, zlewającą się spod Twoich suchych powiek i odrywa się od rzęs, rozbijając się kryształkami lodu. Niecierpliwość Twoja wyrywa się do mnie zza krat, dźwiękiem mojego telefonu. Czekam na Ciebie, gdy jestem bez Ciebie – zawsze.

 

Autor: poltergeist666

Jestem zajebisty!

Dodaj komentarz