Jakość życia

Czy …

Czy ktoś z Was, zastanawiał się kiedyś, jaki mógłby być, jako ktoś przeciwnej płci?

                           silke

Gdybym był kobietą…Nie mam pojęcia, ale mogę sobie wyobrazić, mam siostrę, która jest chyba podobna, do swego brata. Ale nie chodzi mi tutaj o to, jakbym wyglądał, tylko o to, jaki bym był. Podobno w każdym z nas, znajduje się pierwiastek męski, oraz żeński. Żyją obok siebie, wzajemnie się ze sobą przeplatając oraz uzupełniając. I o dziwo, chyba są zgodni ;). Często się mówi, że jesteśmy z różnych miejsc. Mężczyźni są podobno z Marsa, a Kobiety z Wenus. Ja, osobiście, będę się upierał, że jestem z grupy Plejad. Ogólnie, mężczyźnie, przypsuje się stanowczość, zdecydowanie, łatwość w podejmowaniu decyzji, chęć dominacji, wolę walki na "rykowisku" i takie tam, głównie cechy odzwierzęce. Kobieta – to zbiór uczuć, melancholii, lekkości, delikatności, miłości…i cholera wie czego jeszcze.

Gdy zaczniemy bliżej się przyglądać obydwu płciom, to dojdziemy do wniosku, że wszędzie są hybrydy. Oj, skundliliśmy się od czasu, gdy spotkaliśmy się w drodze, pomiędzy Marsem, a Wenus. Zgodnie z prawem ewolucji, musieliśmy się pomieszać. Nasze swoiste "cechy gatunkowe", możemy spotkać w różnym nasileniu u obydwu "rodzajów ludzkich". Mógłbym tu tydzień piać o tym, jakie cechy uzewnętrzniają się u obydwu płci, pomieszanych ze sobą. Już Sztaudynger pisał, że: "Dziś mody nowy etap, każdy to przyzna, że męską jest kobieta, kobiecym mężczyzna". Nie wiem, czy to dobrze, czy źle. Chciałem tylko zadać sobie pytanie, ile kobiety zostało w KOBIECIE i ile mężczyzny jest w MĘŻCZYŹNIE. Nie wiem, nie potrafię odpowiedzieć.

Ech, gdybym był kobietą…mężczyźni by mnie wielbili, adorowali, rzucali mi kwiaty do stóp, obsypywali mnie bizuterią, łamali sobie z mojego powodu nosy, zabiegali o mnie, gdybym zechciał – byliby delikatni, gdybym zażądał – byliby brutalni…A tak, to co? To ja, to wszystko muszę robić! Ja spełniam zachcianki. ;). I wiecie, co Wam powiem? Pasuje mi to jak nic innego w życiu. :). Ktoś musi być mężczyzną, aby Kobietą mógł być ktoś inny.

Autor: poltergeist666

Jestem zajebisty!

Dodaj komentarz